Thursday 5 April 2012

My Biz Diary On June



Wednesday, 22th June 2011


Tempahan dari Julia Bujang School of IT
 untuk birthday Amshar tersayang....
Thanx Ju...



Cup cakes Ku di Hari Kantin 
Sekolah Menengah Dato' Bendahara, Jasin




Thursday, 23th June 2011



Cheese tart 60 pieces ni ditempah oleh Ika HEP, antara peminat cheese tart
saya yang setia.. Katanya untuk kenduri di rumah mak..
Thank you Ika




Friday, 24th June 2011



Shidah PPU request mix cheese tart - kiwi + blueberry. Layan ajer...
Faridah Johar dengan 2 kotak blueberry cheese tarts untuk kenduri.
Apa2 pon, thanks a lot kawan-kawan...


Saturday, 25th June 2011



Marliza, Permatang Pasir (client kek Juliah Mohamat) dengan tempahan
blueberry cheese tart dan chicken cheesy tart. 
Tq Ju for recommendation and for sure to Marliza for her orders...



No comments:

Post a Comment

Me and My Oven

Baking is like love.The more I bake, the more I love it and the more I am be loved.

Recent Posts